اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۷۲۵

3 خبر از قایقرانی

3 خبر از قایقرانی
هفته پنجم لیگ برتر کانوپولو روز جمعه با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود.
۱۵:۴۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، پس از برگزاری آخرین تست انتخابی تیم ملی اسپرینت اسلالوم و انتخاب نفرات برتر هر ماده، هفتیمن مرحله اردوی تدارکاتی این تیم از فردا 9 اسفندماه آغاز می شود. این اردو تا 27 اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد.

کتایون اشرف مدیر تیم های ملی، سیما عروجی مربی بانوان، مهناز غفاری سرپرست بانوان و بردیا مهرجو مربی مردان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

در بخش کایاک بانوان ملیکا سماکی از مازندران، در کانوی بانوان نیروانا اسدبیگی از تهران، در کایاک مردان مرصاد واحدی از مازندران و در کانوی مردان سبحان بیرانوند از لرستان نفرات دعوت شده به اردو هستند.

بر اساس نظر کمیته فنی 3 قایقران دیگر نیز در اردو حاضر خواهند بود. یاسمن رضاسلطانی در بخش کایاک بانوان، زهرا مطهر در کانوی بانوان و پارسا امیدوار در کایاک مردان نیز به اردو دعوت شدند.

* هفته پنجم لیگ برتر کانوپولو مردان برگزار می‌شود 

دریاچه آزادی روز جمعه 11 اسفندماه میزبان هفته پنجم لیگ برتر کانوپولوی آقایان است. 
تیم های آوای شهرکرد، هیات قایقرانی استان گیلان، هیات قایقرانی استان زنجان و پاس مرزبانی ناجا در این هفته از رقابت ها حاضر هستند.

در این هفته از رقابت ها 6 مسابقه انجام می شود:
آوای شهرکرد - هیات قایقرانی گیلان
هیات قایقرانی زنجان - پاس مرزبانی ناجا
آوای شهرکرد - هیات قایقرانی زنجان
پاس مرزبانی ناجا - هیات قایقرانی گیلان
آوای شهرکرد - پاس مرزبانی ناجا
هیات قایقرانی گیلان - هیات قایقرانی زنجان

*تیم ملی روئینگ بانوان به آب می زند

پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان با هدف بازیهای آسیایی جاکارتا از فردا 9 اسفندماه آغاز می شود. این مرحله از اردو تا 27 اسفندماه در دریاچه آزادی ادامه خواهد داشت.
افشین فرزام و بهناز مرادخانی مربیان این تیم هستند و آنا بلوریان به عنوان دستیار مربی و سرپرست کنار کادر فنی حضور دارد. مهسا جاور و پریسا احمدی از زنجان، نازنین رحمانی از کرمانشاه، نازنین ملایی از گیلان و مریم امیدی پارسا از همدان پاروزنان حاضر در این اردو هستند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین